Popis lekcí

AEROBIC MIX

Hodina plná cardia, kombinovaná s posilováním problémových partií (ruce, břicho, zadek, nohy), komplexně formující celou postavu.

Základní prvky aerobiku nás dostanou do aerobní zóny, ve které budeme spalovat. Po dosažení maximální tepové frekvence se zaměříme na posilování problémových partií. Výsledkem lekce je zlepšení tělesné kondice, posílení vnitřního i vnějšího svalstva, odbourání stresu aktivním odpočinkem, vyplavení endorfinů a dobrý pocit po tvrdé práci.

AEROBIC MIX – MAJDA

BOSU ®

je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. BOSU a BOSU CORE je cvičení pro všechny věkové skupiny a je výjimečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní svaly, které vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. Z hlediska zaměření se jednotlivé hodiny prolínají a liší náročností a intenzitou. Pro spalování tuku je nejlepší kardio trénink BOSU COMPLETE, který se cvičí při vyšší tepové frekvenci. Na posílení svalů a jejich zpevnění je zaměřen trénink posilovací BOSU CORE.

BOSU COMPLETE – JOLANA

BOSU INTERVALOVÝ TRÉNINK – VLASTÍK

 

 

FITBOX

Jedná se o skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech. Tento program byl vyvinut tak, aby oslovil lidi téměř každého věku a úrovně. Zdatnosti FITBOX obsahují několik základních úderů s kombinací nevyčerpatelného množství cviků, takže se na lekci rozhodně nebudete nudit.

FITBOX FREESTYLE – JIRKA

KONDIČNÍ BOX -  JIRKA

 

FIT YOGA

Ideální kompenzační způsob, jak formovat postavu, zpevnit i protáhnout svaly celého těla, zbavit se bolestí zad a kloubů, redukovat stres. Dynamické sestavy yogy přecházejí po úvodních 20-30 minutách do intenzivnější 20ti minutové části zaměřené na posílení svalů centra těla (core). Závěr lekce tvoří relaxace a harmonizační cvičení. Lekce je vhodná i pro začátečníky.

 

FIT YOGA – MICHAELA

 

FUNKČNÍ TRÉNINK

Kruhový trénink je tréninková metoda (postup, či program), která se skládá z vybraných cviků (a může jich být až 15 v „kruhu“) zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou. Jedním z hlavních faktorů správně sestaveného kruhového tréninku je určitá délka pauzy (přestávky) mezi jednotlivými cviky.
Zpravidla je jen tak dlouhá, aby umožnila cvičícímu pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé. Dalším důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Měl by se provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je volba vhodné zátěže (s ohledem na trénovanost cvičícího) rozhodující a klíčová.

FUNKČNÍ TRÉNINK -  MARKÉTA; JURA;  MATĚJ  VRÁNEK

KRUHOVÝ TRÉNINK – JIRKA

SILOVÝ TRÉNINK – HONZA

WORKOUT – HONZA

 

HOT YOGA

naprosto unikátní cvičení ve vyhřívaném sále okolo 40°C, známé též po názvem hot stretching. Je kombinací statického stretchingu, relaxačních a posilovacích cviků s použitím prvků pilates a jógy. Při cvičení, je naším cílem zpevnění problematických svalových skupin, protažení celého těla a uvolnění svalů, které jsou přetěžovány vlivem každodenního stresu. Díky velkému teplu se svaly krásně nahřejí a zvětší se rozsah jejich pohybu. Toto cvičení je určeno pro všechny bez rozdílu pohlaví, věku nebo kondice.

 

HOT YOGA - MICHAELA

 

 

INDOOR CYCLING

Jde o nejúčinnější a vysoce motivující kardiovaskulární cvičení. Lekce probíhají na speciálních kolech – cyklo trenažérech. Každý jezdec si volí zátěž, která mu vyhovuje. Tempo určuje rytmický hudební doprovod. Vše probíhá pod vedením zkušených lektorů. Cvičení je nenáročné na koordinaci pohybů, nezatěžuje kloubní systém a směřuje k celkovému procvičení svalů nohou a hýždí, ale také paží a svalů trupu. Již po několika cvičebních hodinách je znát úbytek tukových zásob a zlepšení fyzické kondice. Klademe důraz na správnou techniku jízdy na kole.

CYCLING -  VLASTÍK; MÍŠA; HONZA

CYCLING KONDIČKA  -  JOLANA

 

PILATES

Principy cvičení pilates: Cvičení pilates zdůrazňuje posílení svalů středu tzv. powerhouse – mezi tyto svaly patří zvláště hluboké břišní svaly, svaly pánevního dna, hluboké svaly zádové a návazně na ně povrchové svaly břišní a zádové. Veškeré pohyby těla by měly vycházet z předběžného zpevnění středu těla, tedy vyvolání izometrické kontrakce svalů, zdůrazňuje se vtažení pupíku dovnitř. Pilates takto klade důraz na příčný břišní sval, jehož kontrakcí se snažíme vyvolat představou a realizací „vtažení pupíku dovnitř“ za současné podpory svalů pánevního dna a svalů zad v bederní oblasti. Toto je spouštěcí moment, kterým by měli začínat veškeré další pohyby končetin, trupu zkrátka pohyby celého těla. Pilates se také zaměřuje na dýchání do stran hrudního koše a některé školy pilatek přidávají dýchání do zad v oblasti bederní páteře. Cvičení se zaměřuje na uvědomění a korekci dechu, na uvědomění a korekci držení těla. Kdo toto cvičení nezkusil, nikdy neuvěří, jak je náročné. Soustředění a zaměření se na detaily je hlavním rozdílem mezi pilatesem a klasickým posilováním.

PILATES – LEONA

 

POWER YOGA

pomáhá zvyšovat sílu, pružnost a odolnost. Různé pozice procvičované na lekcích Power yogy představují fyzickou, duševní a emocionální výzvu. Cvičení jsou sestavena tak, aby posilovala a rozvíjela celé tělo. Pomáhají spalovat kalorie, zvyšovat rychlost metabolismu a budovat svalovou hmotu. Lekce Power yogy jsou tedy určeny pro ty, kteří jsou v dobré fyzické kondici a rádi cvičí, ale také chtějí nějakou reflexi.

POWER YOGA – KRISTÝNA; ALENA

 

PUMP FX

Jde o nestereotypní cvičení k posílení celého těla se zapojením aerobní složky a silového posilování v základních cvicích bez choreografie.

Cvičí se s nakládací činkou, jejíchž součástí jsou barevné závaží odstupňovaných kilogramů.

Sami si volíte závaží, aby cvičení bylo plynulé bez těžkopádností.

 

Žádná aerobiková choreografie, ideální kdo neholduje choreografii – lidé s menší koordinací pohybu následují instruktora.

Variace za pomocí zátěže umožní cvičencům, kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení.

KARDIOPUMP -  VLASTÍK

PUMP FX –  MÍŠA; HONZA; VLASTÍK

 

TABATA

Jedná se o jeden z nejúčinnějších tréninků pro zvýšení svalové síly a vytrvalosti. Specifický trénink Tabata se skládá z 20 sekundových intervalů fyzické práce na vysoce intenzivní úrovni, po kterých vždy následuje 10 sekund odpočinku. Celý cyklus je nutné opakovat 5 - 8 krát. Počet opakování a délka každého cvičení se přizpůsobuje lekci a možnostem správné techniky provedení cviku. Již 10 minut vysoce intenzivního cvičení přináší následující výhody, které plynou zejména ze zvýšené produkce HGH (nejdůležitějších omlazovací hormon našeho těla – růstový hormon): efektivně snižuje množství tělesného tuku, zvyšuje svalový tonus, zlepšuje kvalitu pokožky, zlepšuje kondici a výkonnost, zlepšuje stav energie a zvyšuje činnost libida.

TABATA - LENNA

 

 

TANDEN     

Cvičení zaměřené na komplexní rozvoj těla i ducha. Trénink, při kterém se naučíme svému tělu naslouchat. Naučíme se znovu pohyby, které jsme kdysi možná uměli a dávno zapomněli. Také pohyby, o kterých jsme ani nevěděli, že je tělo dokáže. Naučíme se mít každý pohyb pod kontrolou. Najdeme, kde máme těžiště a budeme s ním pracovat. Budeme cvičit s vlastní vahou. Unavíme se. A budeme se muset soustředit. Nejde jen o to "odhrkat" si hodinu a trochu se zpotit. Je to zkrátka tak trochu jiné cvičení....

TANDEN - MIREK

 

TRX

TRX závěsný systém je originální jednoduchá pomůcka, která je složena ze dvou pevných popruhů nastavitelné délky a madel pro ruce či pro nohy, využívající pouze hmotnost cvičence jako dominantní faktor pro zátěž při cvičení. TRX buduje svalovou sílu, rovnováhu, flexibilitu a aktivuje stabilizační svalstvo po celou dobu cvičení. Je určen pro cvičence všech fitness úrovní, tedy od začátečníků až po elitní sportovce. Význam tří písmen TRX je zkratka pro Total-body Resistence Exercises. V překladu, česky to znamená: "cvičení na všechny svaly těla, nebo-li závěsný systém." Cvičení na TRX se může zdát snadné!? Opak je ale pravdou. TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly o kterých jste doposud nevěděli! Cvičením s TRX výborně procvičíte koordinaci těla, každý cvik je proveden za pomocí zpevnění celého těla a rovnováhy.

TRX – JIRKA; VLASTÍK

 

TVARUJEME ZADEČEK / RÝSUJEME BŘÍŠKO

je cvičení aerobního charakteru, které obsahuje jednoduché choreografie v první polovině cvičení a posilování zaměřené na tvarování všech svalových partií v části druhé.

Cvičení je vhodné zejména pro ty, kteří se snaží o komplexní posílení a procvičení těla. Lekce začíná tzv. zahřátím. Následuje první část tréninku, která obsahuje pouze jednodušší aerobní prvky. Na další, posilovací, část tréninku je kladen největší důraz. Lekce může být buď zaměřena na určité partie, nebo se posiluje celé tělo. Cvičí se převážně s vahou vlastního těla, ale mohou se do silovější části tréninku zapojit také cvičební pomůcky. Na konci lekce samozřejmě nesmí chybět důležitý strečink.

BODYFORM - VLASTÍK

PEVNÉ BŘICHO – VLASTÍK

RÝSUJEME BŘÍŠKO / BOSU – JOLANA

TVARUJEME ZADEČEK / RÝSUJEME BŘÍŠKO - MARKÉTA, JOLANA

 

 

ZDRAVÁ ZÁDA

Tento druh cvičení má sloužit jako prevence proti bolestem zad. Lektor Vám ukáže, jak posilovat záda i ostatní svalové partie (břišní svaly) a dohlédne na správné provádění cviků. Vyzkoušíte moderní cvičební pomůcky, jakými jsou např. balanční pomůcky BOSU, BALLS. Lekce je vhodná i pro začátečníky.

ZDRAVÁ ZÁDA – JOLANA; VLASTÍK